Jom kita menyumbang untuk umat Islam di KEMBOJA !! Fisabilillah...

Feb 21, 2009

ADIK YANG HEBAT!


Anak umi yang bongsu, namanya Nuzman. Sungguh aktif, kelakar, cerdik, pintar, segak.. etc lah. Pokoknya he's so special and 'everything' to me and my family . Susuk badannya pun kemas, mantop! Bukan calang-calang orang boleh dukung dia lebih dari lima minit! Kalau pi 'shopping' pun, abi dia je la yang sanggup berkorban, itu pun kebas tangan bila sampai ke kereta. Adik memang hebat! Kelahirannya pun bukan ikut laluan biasa, satu-satunya anak yang lahir secara pembedahan. Detik kelahirannya pun, impak ujiannya tu sampai sekarang, bukan pada umi sahaja, yang lebih seriknya pada suami tersayang. Katanya "umi, no more kids k! abi tak mampu mengharungi ujian menunggu umi di luar bilik bedah lagi" ... Syahdu nyer.. Umi sayang abi!

2 comments:

along Nazirah said...

Salam,.. Nuzman memang mantop!! hehe.. Teringat umi accident masa mengandungkan Nuzman dulu.. Tu yang Nuzman tahan lasak kot Umi.. Tengok la anak sapa.. =)

islamic teenager said...

salam...haha..btol2..saperla yg boleh pgg nuzman lebih dr 5 minit yer..mcm abi dia la tu..berjalan merata..hehe