Jom kita menyumbang untuk umat Islam di KEMBOJA !! Fisabilillah...

Aug 10, 2010

Assalamualaikum semua,

Sambil2 mencari koleksi soalan untuk anakanda Nubhan, umi terjumpa cerita ini.. Pelbagai perkara yang bermain di minda umi...ibu yang perihatin? maybe tidak memahami anak, anak yg sangat cintakan ibunya... Hmm... sama2 kita renungkan..

"saya bernama syaza bin suran,anak bongsu dari 6 beradik…saya anak yang paling bodoh dalam keluarga….kakak dan abg saya semua dah berkerja
kakak 1-enggenieer
kakak 2-enggenieer
abang 1-akitek
abang 2-Enggenieer Perisian Komputer di England
abang 3-Falsafah matematik di US

jadi saya minta bantuan encik dapat memberi cara bagaimana nak menghadapi UPSR…ibu saya sering menumpahkan air mata kerana saya mendapat keputusan yang tak cemerlang…tapi pada Pra-UPSR hari tu saya mendapat keputusan 4A1C…ibu saya merotan kerana ada C dlm ujian itu…sedangkan subjek lain saya dpt dengan cemerlang…subjek yang paling saya lemah adalah sains…boleh tak encik terangkan macam mana nak study smart…saya nak berjaya demi ibu kesayangan saya…kalau lah encik mulia orangnya berilah saya caru untuk belajaR DENGAN SEMPURNA….wabillah hitaufik wassalammualaikum warahmatullah hiwabahrokatuh…"

No comments:

zwani.com myspace graphic comments