Jom kita menyumbang untuk umat Islam di KEMBOJA !! Fisabilillah...

Dec 18, 2009

Keringat yang dihargai

Salam.. tika insan hawa ceria ber'kem', teruja umi dengan dua insan adam. Suami tersayang, abisham (matahariku) adalah kudrat utama kem. Pada hari ke-2, dikejutkan pula dengan kehadiran anak dari Kuala Lumpur, Mohd Nazarudin (ex ku smkab 03) tika umi mengendalikan slot 'memburu cinta agung'. Ya Allah.. tambah bersemangat! terimakasih abi, naza.. pengorbanan kalian untuk menjayakan kem sulung ni tidak mampu terucap dengan lafaz. Subhanallah.. Diharap kalian (abi,naza) dapat terus menyokong, memberi semangat pada siri kem yang akan datang! Takbir! Allahu akbar..

umi: seketika terimbau meriah ceria anak2 serikandi bestari menyanyikan lagu tema sambil melengkuk badan serikandi wave, sesekali bertepuk semangat laungkan 'trademark serikandi', umi membayangkan pula lebih meriah, gamat dan semangat anak peserta kem mujahid bestari pada mac nanti. InsyaAllah. Jumpa di sana!

- abishams yang sentiasa bersemangat-


- nazarudin kini pegawai petronas bertugas di KLCC -
terimakasih sudi datang menjenguk kami di sik!

1 comment:

Ridzuan Digital4All said...

Salam ziarah ummi.

Tahniah ummi, atas penganjuran yang berjaya. Maaf, wan tak dapat nak involve dan membantu, cuti ni agak sibuk dengan urusan family.

Bila siri kem berikutnya? Kalau tak ada apa aral, Insyaallah bleh wan membantu jika perlu...

zwani.com myspace graphic comments